.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی نظیرترین کورس تاریخ سوارکاری ایران

بی نظیر ترین و مهیج ترین هفته کورس سوارکاری تاریخ ایران عصر جمعه با حضور شمار زیادی از علاقمندان رشته اسبدوانی در مجموعه ورزشی گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش مهر ، هفته پایانی ( بیست و پنجم) کورس سوارکاری کشور با شرکت 47 راس اسب ورزشی در شش دور برگزار شد.


در کورس اول، اسبهای ورزشی ترکمن مایه اسکندر با سوارکاری یاسر جرجانی، باریت با قربان محمد اودک و گل جهان با احمد پقه و در کورس دوم اسبهای دوخون سه تا چهارساله، کاندولیزا با عبدالرحیم آرمیده، اورتگا با محمود قللرعطاء و یادبابا با عبدالناصر قزل اول تا سوم شدند.


اسبهای ورزشی دو تا سه ساله دوخون، یوکسل با یاسر جرجانی، مرجان با محمد خجملی و آی تک با ستار مهرانی در کورس سوم و اسبهای سه تا چهار ساله تروبرد با بالیبی با فیض الله رجال، لینو با محمود قللر عطاء و دراگون با عبدالناصر قزل در کورس چهارم برتر شدند.

همچنین اسبهای ورزشی سه تا چهارساله دوخون رومن وات با عبدالرحیم آرمیده، تاج محل با امین محمدی و جیحون با بایرام محمد غولاب در کورس پنجم و اسبهای تروبرد سه تا چهارساله مجیک میلکام با محمد خجملی، پتیو با عنایت الله قللر عطاء و امباجادا با محمد قللر عطاء در کورس ششم از دیگر اسبهای پیشی گرفتند.

کورسهای دوم و سوم این این مسابقات به مسافت 1700 متر و بقه کورسها به مسافت دو هزار و 200 متر طول برگزار شد. معرفی قهرمان قهرمانان

در این کورس " محمد خجملی"  با اسب تروبرد " مجیک میلکام " در کورس ششم این مسابقات با کسب بیشترین امتیاز به عنوان چابکسوار برتر، قهرمان قهرمانان و اسب ورزشی مجیک میلکام به عنوان بهترین اسب این دوره مسابقات معرفی شد.



استقبال بی نظیر تماشاگران

استقبال از این کورس ورزشی که از آن به عنوان بی نظیر ترین و مهیج ترین کورس اسبدواین تاریخ سوارکاری کشور یاد می شود، به حدی که به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه، بسیاری از علاقمندان به این رشته ورزشی پشت درب مجموعه ورزشی ماندند.

تا پابان کورس اول این دوره از مسابقات، بلت های درنظرگرفته شده برای مسابقات به فروش رفت و شمار زیادی از علاقمندان به این رشته وررزشی از مناطق مختلف گلستان و استانهای همجوار برای دیدن این مسابقات در مجموعه ورزشی شرکت کرده بودند.

کورس پاییزه سوارکاری گنبد کاووس از 10 مهرماه سالجاری آغاز شده بود.

 

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.